זהב ויהלומים

קניית יהלומים וזהב "יד שנייה"

זהב ויהלומים

קניית יהלומים וזהב "יד שנייה"

כאשר אתם קונים תכשיט העשוי יהלומים וזהב, ביחד או לחוד, אתם משלמים את ערכו הנקוב המשקלל את ערך היהלום או חומר הגלם יחד עם שווי העבודה שהושקעה ביצירתם ואילו כאשר אתם מוכרים אותם ערכם מחושב לפי ערך חומר הגלם ממנו הם עשויים בלבד. המשמעות של כך היא שתמכרו אותו בערך נמוך יותר מזה ששילמתם, בעיקר אם הוא ברשותכם שנים ספורות בלבד, ובכל זאת, פעמים רבות משתלם למכור את היהלומים והזהב שברשותכם.

הסיבות למכירת יהלומים וזהב יכולות להיות רבות ומגוונות, כל אחד וסיבותיו עימו, ואחת הסיבות לאימרה הידועה שיהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה היא העובדה שערכם של היהלומים אינו יורד עם הזמן. בדומה לזהב ולכסף, ערכם של היהלומים אפילו עולה עם הזמן, בהתאם לרמת הביקוש, ועל אף ירידה מסוימת ברכישת יהלומים בשנים האחרונות, עדיין סביר להניח שערכם של היהלומים שברשותכם גבוה היום יותר מערכם בעת שנרכשו, כמו גם מחירו של הזהב.

עליית ערכם של חומרי הגלם מהם עשויים התכשיטים גורמת לכך שלעיתים קרובות מכירתם לאחר מספר שנים מחזירה את ערכם הנקוב בעת הקנייה המקורית או קרוב לכך, למרות שתקבלו את ערכם של חומרי הגלם בלבד. לכן, אחת הסיבות הנפוצות למכירת יהלומים וזהב הוא רצון להתחדש ונשים רבות מוכרות את התכשיטים שלהן ורוכשות תכשיטים חדשים במקומם. אצלנו ניתן לעשות חידוש תכשיטים על ידי שימוש בחומרי הגלם הקיימים ויצירת תכשיט חדש הקולע לטעמכם.

ערכו של יהלום נקבע בהתאם למספר פרמטרים: חיתוך, דרגת שקיפות, צבע ומשקל, האמורים להיות מתועדים בתעודת גמולוגיה הנלווית לכל יהלום. עלות הנפקת תעודת גמולוגיה היא כ- 100 דולר ובמקרים של יהלומים קטנים לא ניתנות תעודות יחד עם התכשיט או היהלום משום שהן מייקרות אותן ללא צורך. כמו כן, פעמים רבות התעודות אינן נכונות או אינן מדויקות, בכוונה או בטעות, וכך נמכרים יהלומים בערך גבוה משוויים האמיתי.

שירות רכישת היהלומים והזהב של גלעד לוי תכשיטי יוקרה כולל הערכה מדויקת של אנשי מקצוע, בעזרת מכשור מקצועי, כך שתוכלו לדעת את ערכו המדויק של היהלום או הזהב ולהחליט האם למכור אותו או לא. את השירות אנו מקיימים בביתכם, במשרדנו או בכל מקום אחר שבו נוח לכם להיפגש, בפגישה שתואמה מראש, ואין צורך להגיע לחנות כזו או אחרת לשם כך.

המוניטין של גלעד לוי בתחום התכשיטים בכלל ובתחום היהלומים בפרט הולך לפניו והוא נחשב לאחד מאנשי המקצוע הטובים והאמינים בעולם.

התקשרו כבר עכשיו לתיאום פגישה, וקבלו הערכת שווי של הזהב והיהלומים שברשותכם, יחד עם הצעת מחיר לרכישה, וכסף מזומן במידה ותחליטו למכור אותם.